Postprodajna podrška

Sa vlastitom servisnom organizacijom, pružamo “e-2-e” servisnu podršku našim Klijentima.

Naš servis podrazumijeva:

- Preventivno održavanje (periodičke preglede flote, obavještavanje i upozoravanje Klijenata o servisnim protokolima propisanima od strane Proizvođača tijekom cijelog životnog vijeka vozila)

- Korektivno održavanje i održavanje u garantnim uvjetima

- Osiguranje rezervnih dijelova i osiguranje lagera dijelova

- Osiguranje transporta vozila na i sa lokacije servisnog centra

- 24x7 hotline telefonska podrška

- Osiguranje zamjenskih vozila i kratkoročni najam vozila

U potpunosti smo svjesni značaja servisne podrške i njezine učinkovitosti, stoga nastojimo zapošljavati najbolje tehničko osoblje i osigurati treninge i certifikacije za naše tehničare i inženjere – u suradnji sa našim Partnerima i Principalima.

Novosti & Aktualnosti.

Noviteti, informacije vezane uz proizvode i usluge koje nudimo.

WAWA GRUPA

Dugogodišnji smo partner s velikim brojem klijenata različitih po veličini, djelokrugu i porijeklu kapitala kojima svakodnevno pomažemo unaprijediti svoje poslovanje i optimirati utjecaj na okoliš.